سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لباس مهندسی حرفه ای

یکی از بهترین لباس کار و لباس کار مهندسی مد روز. لباس کار بین المللی لباس کار کاترپیلار معتبر. لباس کار عالی.

برای مشاهده الگوی لباس های کار مهندسی مد روز، اینجا را کلیک کنید. انتخاب رنگ ها، طرح ها و کیفیت های کاملاً متفاوت این لباس، کار مهندسی شیک را شایسته هر مهندسی که به لباس خود اهمیت می دهد، می کند. شما می توانید این فرم کار را تنها با مناسب ترین ارزش و بهترین کیفیت از ما تهیه کنید


لباس‌های کار مهندسی شیک از یکی از بهترین لوازم و مواد موجود در بازار ساخته می‌شوند و یکی از تولیدکنندگان اصلی موجود در بازار هستند.

این لباس‌ها در انواع و اقسام مختلف تولید می‌شوند و دارای رنگ‌ها و مدهای بسیار زیادی هستند که با سلیقه خریدار مطابقت دارد.

لباس کار مهندسی جامعه

لباس کار مهندسی شیک

محصول جدید  پارچه کجراه برای استفاده در فصول پر شور، لباس کار کرجامه، مانکن آرام 1 است. لباس کار رکابی مانکن Calm down 1 مانند اجناس مختلف این مدل از مواد درجه یک آیدین بافت یا مدل نیک باف با نسبت ویسکوز بیش از حد ساخته شده است. داخل فضای شانه برای کارهای ساده از کش بزرگ استفاده می شود. علاوه بر این، برای تسلی و هماهنگی با اندام، از یک دکمه در یک وجه کمر و یک کش در وجه مخالف استفاده شده است. همانطور که می توانید در تصویر ببینید، بسیار شیک و راحت است. پتانسیل دوخت سفارشی این محصول در چندین رنگ که مربوط به تیشرت های جودون با کیفیت در درجه اول بر اساس رنگ بندی می باشد همراه با شرکت های چاپ و گلدوزی برای شما فراهم شده است.

لباس کار ماهر

منبع:مهر